Saturday, November 25, 2006

Dank u YG ! (Een verantwoording)

Sinds het ontsleutelen van "een man met een aap" nam een vreselijke obsessie bezit van mij.
Ik werd een alleslezer, een lettervreter. Boeken, tijdschriften, kranten, publiciteit, gebruiksaanwijzingen, labels ... elk woord moet ik verorberen.
Op mijn 12de had ik haast de helft van Meester Debruyn's bibliotheek verslonden. Op de jeugdafdeling na snapte ik nauwelijks een bal van de inhoud, maar dat deed er helemaal niet toe.
Nooit is er een eind gekomen aan mijn ziekelijke leesneiging. Integendeel internet en het fenomeen "blog" maakten pas echt een junkie van mij.

Op zoek naar naar mijn dagelijks shot stuitte ik op de weblog van YG. Neen, geen mediafiguur, BV, toppoliticus of ander randdebiel. Gewoon een normale mens van om de hoek, met het vermogen om woorden tot zinnen te breien.
YG, die een gezonde dossis grijze hercencellen lijkt te bezitten, bericht over alles, niets en nog wat en hij plaats daar heel mooie foto's bij. Vraag mij niet waarom, maar YG's blog ontroert mij... . Belangrijker echter : YG deed mij het licht zien ! WAAROM NIET BETER ZELF DEALEN, IN PLAATS VAN ENKEL TE GEBRUIKEN !

Vanaf hier en nu spuit ik dus ook mijn stuff in het rond.

Al16

1 comment:

Dirk said...

Schitterend initiatif, Albin!

Reken mij tot één van uw trouwe lezers!

Dirk VE