Tuesday, November 28, 2006

Volgelopen Mailbox

Ik heb nog maar nauwelijks mijn eerste wankele stapjes in dit virtuele universum gezet en mijn Outlook heeft het al bijna begeven ten gevolge van de massa's commentaren die ik mocht ontvangen. Een beknopte bloemlezing met mijn reply :

Mevr. V. uit K., voormalig lerares : "Leuk ! Ik ben er steeds van overtuigd gebleven dat er toch nog ooit iets ging terechtkomen van mijn ondeugendste oud-leerling. Maar van correcte spelling en zinsconstructie heb je nog steeds niet veel kaas gegeten !"
Liefste mevr. K., sta mij toe een groot theateracteur te citeren : "Ik kan er niet aan doen, ik ben ermee geboren" En trouwens, hebt u de teksten van De Morgen al eens onder de loep genomen ?

H. B. uit G. : "Je kan godverdomme niet schrijven, stop ermee man !"
Jij kan ook niet schrijven,langharige puistenkop. En van voetbal ken jij ook al helemaal niets, weg, weg bij Frank Raes !

J.V.E. uit L. : "Kan je daar grieten mee binnendoen ?"
Beste Jan, (euh... sorry tikfout ) je moest eens weten ...

X. vrederechter te X : "Mijnheer, ik zal er, hik, nauwkeurig op toezien dat u zich houdt, hik, aan de wetten van het goed fantsoen ! Wee u als er ook maar één klacht mijn, hik, rechtzaal bereikt !"
Ik zal héél braaf zijn Edelachtbare.

Anoniem : "Komen er ook poeierfilms op uw blog ? Hi, ha !"
Swinger (ik weet wel dat jij het bent), het antwoord is helaas neen. Die van hier net boven jou heeft mij immers in de gaten.

Monica Sweetheart uit Tjechië : "Dear Al16 thank you for mentioning my name in your article, please mention my name again, in reward I will give you a great big ...(gecensureerd door rechter X)".
Wel, bij deze, juffrouw ...

Enz., enz. ...


***************

Tijd voor...een ingezonden mededeling.


Curieus Zaventem organiseert op 9 december 2006 om 20u in de Cultuurhoeve Mariadal haar 3de kwis. Die kerels zitten echter met hun handen in het haar want niet alleen dreigen al de prachtige prijzen die zij bij mekaar sprokkelden te blijven liggen, ze gaan de presentator (nen helen, hele goeie, maar ook nen hele, helen dure naar het schijnt) nooit of te nimmer kunnen betalen als het deelnemersveld niet wat aandikt.

Red Curieus van de ondergang ! Allen in rotten van vier daarheen !

Inschrijven bij Eddy "Puzze" Vangindertael (0478/51 94 92)
€ 12 per ploeg

No comments: