Thursday, January 11, 2007

Sjakkosjen en cosmetica







Heb mij na 49 jaar laten inpakken door de sirenenzang van de mannencosmetica.
Kocht een product om oogwalletjes te doen vervagen. "Vermoeidheid, stress, feestjes zijn vooral af te lezen rondom de ogen. Wallen vormen zich, je bent vermoeid... doe er iets aan ! L'Oréal Men Expert Hydraterende Oogverzorging vervaagt wallen zichtbaar en ontspant de ogen."
Onnozele sukkel dat ik ben, in al mijn naïviteit meende ik mijn voornaamste familiekenmerk, de sjakkosjen onder mijn ogen - ik kan er mijn sleutels, kleingeld en mp3-speler in kwijt - tot dezelfde orde als "walletjes" te kunnen rekenen.

Anderhalve week al verpruts ik kostbare ochtendtijd om het goedje zorgvuldig op te smeren ("voorzichtig aanbrengen onder de oogleden, langzaam masserend van neus naar slapen laten inwerken") en miste op een haar na al 3 keer de trein.



Resultaat tot heden : niks, noppes, zero ...!




R zegt dat ik voor mijn € 10 beter een zak cement had gekocht. Volgens haar is dichtmetsen de enige oplossing.

1 comment:

Anonymous said...

A,als je om 1:06 AM nog achter je computer zit, moet je er niet stom van staan dat er zich wallen voordoen. Voldoende nachtrust kan wonderen doen. Of misschien staan er tips in het nieuwe "MILOzine", een blad dat zeker uw aandacht verdient :-)